Ünnepi hulladékszállítási rend Kardoson (2020.08.20.)


Tisztelt Ingatlanhasználók!

A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Kardoson az augusztus 20-i ünnepre való tekintettel a kommunális (vegyes) hulladékszállítás időpontja az alábbi rend szerint változik:

  • Augusztus 24-én, hétfőn szállítják el a cég munkatársai a kommunális (vegyes) hulladékot 2020. augusztus 21. péntek helyett.

Kérjük, hogy a kukákat, minden esetben reggel 6:00-ig szíveskedjen megfelelő állapotban az ingatlan elé vagy a gyűjtőpontra kihelyezni!

A közszolgáltatással kapcsolatos részletes információkról, ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.

DAREH tájékoztatás - hulladék szállítás rendje

Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelep út 2.
Ügyfélfogadási idő:

2020. július 2020. augusztus 2020. szeptember Nap megnevezése Időpont
minden héten minden héten     2020. augusztus 20. ZÁRVA minden héten hétfő, 
csütörtök
7:30-12:00,
7:30-15:00

Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:

Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00, csütörtök: 7:00-19:00 )
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.

2020 évi hulladékgyűjtési naptár III. negyedév - Kardos

DAREH tájékoztatás - 2020. június 2.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 2-ától a központi ügyfélszolgálati irodánkban, és a kihelyezett ügyfélszolgálati pontokban a személyes ügyfélfogadást a korábban megszokott rend szerint biztosítjuk.

Az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása az alábbi oldalon érhető el: https://www.dareh.hu/_bazis/ugyfelszolgalat/

A kardosi hulladék szállítással kapcsolatos ügyfélfogadási rend.


Kérjük, hogy személyes ügyfélfogadás során – az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel – az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:
• Az ügyintézés során kötelező a szájat és az orrot eltakaró eszközt (védőmaszk, sál, kendő) viselni.
• Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani, ha az ügyféltérben egyszerre több ingatlanhasználó tartózkodik.

DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.